Co śpiewali Beatlesi? Wszyscy to znamy

Wesołego Święgo Walentego! Co prawda dzień po, ale czym bym się stała, gdybym podłapadła pod wszechobowiązujący mainstream. Jakby nie tata, byłby to mój najbardziej samotny dzień w tym roku.

Nie zapomnijmy pozdrowić wszystkich biedaków z epilepsją. No i nieszczęśliwie zakochanych. 

Nasze babcie zawsze będą nas kochać!  

 malownicza zabudowana Warszawa i gorzka, wychłodzona czarna kawa, (czarna jak moje zimne, niekochające nikogo serce. Nikogo poza rodzicami). Znalazłam plakaty z napisem „Miłość”. Były całkiem słodkie. Zjadłam też czekoladę z przeceny. Kocham ten powalentynkowy czas radości. Myślę, że nie jestem jedyna.

Skomentuj

